۲۶ بهمن ۱۳۸۹

قرآن دستور به کشتن کفار میدهد

آیات قران به دو دسته تقسیم میشوند, آیاتی که در مکه بیان شده اند و آیاتی که در مدنیه پیامبر اسلام آنها را بیان نموده .
این آیه باز در مدینه نازل شده است.
در آیه ی 28 سوره ی توبه الله مشرکین را نجس میشمارد که حق نزدیک شدن یه مسجد الحرام را ندارند؛
"
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ إِنَّمَا الْمُشْرِكُونَ نَجَسٌ فَلاَ يَقْرَبُواْ الْمَسْجِدَ الْحَرَامَ بَعْدَ عَامِهِمْ هَذَا وَإِنْ خِفْتُمْ عَيْلَةً فَسَوْفَ يُغْنِيكُمُ اللّهُ مِن فَضْلِهِ إِن شَاء إِنَّ 

اللّهَ عَلِيمٌ حَكِيم "(توبه/28 )

 اى مؤمنان همانا مشركان نجس هستند، لذا نبايد پس از امسالشان به مسجدالحرام نزديك شوند، و اگر از [ركود تجارت و] تنگدستى 

مى‏ترسيد، پس در آینده ی نزدیک الله شما را از فضل خويش توانگر گرداند، كه الله داناى فرزانه است.

جنایات علی امام اول شیعیان در ایران




نمونه هایی از شیوه های برخورد حضرت محمد و علی با معترضین و تسلیم شدگان
در زمان خلافت (حضرت علی )مردم استخر بار دیگر سر به شورش برداشتند و این بار (عبداله بن عباس)به فرمان(حضرت علی )شورش توده ها را در سیل خون فرو نشاند.
در همین هنگام مردم کرمان وفارس نیز قیام کردند و عمال خلیفه وقت یعنی (حضرت علی )را از شهر بیرون راندند و حضرت علی برای خاموش کردن طغیان توده ها (زیاد ابیه)را بسوی فارس و کرمان فرستاد و او در فرو نشاندن شورش از هیچ جنایتی فرو گذار نکرد .بطوریکه او را انوشیروان دوم نامیدند (زیاد بن ابیه)یکی از خونخوار ترین حکمرانان زمانش بود بطوریکه همه مورخین اسلامی از نظر قساوت و جنایت نا او را در کنار حجا ج بن یوسف و عبید اله بن زیاد(پسرش)ذکر کرده اند..(فارسنامه/ص 136)اسلام شناسی(علی میر فطروس)چاپ نهم /آمریکا)



شعار(( انما المومنون اخوه))و یا لا اکراه فی الدین ))البته مانع آن نبود که حضرت محمد "پیروان مذهاب دیگر(اهل کتاب کتاب)را بجرم نپذیرفتن اسلام یکجا سر نبرد.بطوریکه در مورد (بنی قریظه)پس از جنگ و تسلیم شدن مردم این قبیله دستور داده شد 900نفراز جوانان و مردان (بنب قریظه)را سر بریدند و اموال و دارایی مردم این قبیله و زنان و کودکان آنان را را بعنوان بردگی بین مسلمانان تقسیم کرد.(طبری"یاد آورمیشودکه :پیغمبر بگفت تا در زمین گودالها بکندندو حضرت علی و زیبردر حضور پیغمبر گردن آنها را زدند.

در این گونه جنگها اعراب مسلمان حتی از همخوابگی با زنان شوهر دارپرهیز نمی کردند و این البته دستور قران بود.
منابع :نفایس الفنون_شمس الدین محمد آملی/ص 321/))منتخب التواریخ /حاج محمد هاشم خراسانی/ص 54/پرتواسلام/احمد امین/جلد1/ص 117/)تاریخ طبری/جلد 3/ص 1088/1091/)
تاریخ طبری جلد 3/ص/1093)
سوره نسا/آیه 24
اسلام شناسی (علی میر فطروس چاپ نهم/آمریکا